×

Tervetuloa Fitnesstukkuun!

0 0 €
  • Ilmainen toimitusYli 49€
  • Ilmaiset
    palautukset
  • Hintatakuu
  • Bonustuotteita

Sections

×

    Peruutus-, palautus- ja valitusoikeus

    Fitnesstukusta tehdyillä tuotetilauksilla on aina 14 päivän peruutusoikeus. Asiakas voi peruuttaa tilauksensa ilmoittamalla Fitnesstukulle ja palauttamalla tuotteen/tuotteet. Lisätietoa peruutusoikeudesta löytyy kohdasta Yleiset ehdot.

    Palautus tai vaihto

    Rekisteröi palautus tai vaihto omien sivujesi kautta tai ota yhteyttä Fitnesstukun asiakaspalveluun ja autamme sinua.

    Huomioi, että tehdessäsi vaihdon, tilaat itse tuotteen, jonka haluat edellisen tilalle. Uusi tilaus tehdään hintaan, joka sen päivän aikana on voimassa verkkokaupassamme. Hintoja ei voi muuttaa jälkikäteen.

    Näin palautat tai vaihdat tuotteen:

    1. Palauttaaksesi yhden tai useamman tuotteen, rekisteröi palautus omilla sivuillasi kohdassa ”Omat tilaukseni”.
    2. Valitse oikea tilaus ja klikkaa eteenpäin kohdasta ”Luo palautus/reklamaatio”.
    3. Rekisteröi tuote tai tuotteet, jotka haluat palauttaa.
    4. Linkki palautusosoitekorttiin luodaan, kun rekisteröit palautuksesi. Palautusseteli löytyy tallennettuna asiakastililtäsi kohdasta –> ”omat palautukseni”, klikkaa sitten Näytä saadaksesi linkin tulostusnäkymään. Sinun tarvitsee vain tulostaa palautusseteli.
    5. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, saat rekisteröinnin jälkeen linkin, jonka kautta pääset tekemään vaihtotilauksen.
    6. Liitä palautusosoitekortti pakettiin ja jätä se lähimpään Postin palvelupisteeseen.
    7. Kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet, palautamme rahasi/teemme hyvityksen laskuusi.
    8. Muistathan täyttää pankkitietosi, jos olet maksanut tilauksesi postiennakolla. 
    9. Fitnesstukku vastaa palautuksesi/vaihtosi toimituskuluista. Fitnesstukulla ei ole mahdollisuutta korvata toimituskuluja jälkikäteen.
    10. Mikäli et ole rekisteröinyt Fitnesstukku-asiakastiliä, voit tehdä palautuksen/vaihdon kohdasta ”Tilaukset & palautukset”. Syötä tilausnumerosi ja postinumero, niin pääset rekisteröimään palautuksen.

    Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

    • tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut;
    • tuotteet, jotka voivat nopeasti pilaantua tai vanhentua;
    • elektroniikka; in-ear –korvakuulokkeet ja muut korvakuulokkeet, joiden sinetti on rikottu;
    • intiimituotteet;
    • tuotteet, joilla on erilliset tilausehdot

    Hyvitykset

    Takaisinmaksuprosessi alkaa heti, kun olet vastaanottanut palautusvahvistuksen sähköpostiisi.

    Maksukortti

    3-5 arkipäivää. Hyvitys tehdään samalle kortille, jota käytettiin tilauksen maksamiseen.

    Verkkopankkimaksu

    3-5 arkipäivää. Hyvitys tehdään samalle tilille, josta tilaus on maksettu.

    Postiennakko

    5 arkipäivän sisällä. Hyvitys tehdään palautuksen rekisteröinnissä annetulle tilille.

    Qliro-lasku

    Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, Qliro saa meiltä ilmoituksen, että laskuun tulee tehdä hyvitys tai vaihtoehtoisesti rahat tulee palauttaa sinulle. He lähettävät sinulle lomakkeen, johon täytät pankkitietosi rahojen palautusta varten. Tämä siksi, että Qlirolla ei ole automaattisesti pääsyä näihin tietoihin.

    Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, Qliro tekee laskuusi korjauksen.

    Alennukset ja lahjakortit

    Jos olet käyttänyt tilauksesi yhteydessä alennuskoodin ja päätät palauttaa tilauksesi, alennuskoodi ei aktivoidu uudelleen. Jos olet käyttänyt tilauksesi yhteydessä lahjakortin ja päätät tehdä palautuksen, päivittyy lahjakortin summa asiakastilisi saldoon ja voit käyttää summan seuraavan tilauksesi yhteydessä.

    Reklamaatiot 

    Mikäli vastaanottamissasi tuotteissa on jotain vikaa, pyydämme sinua reklamoimaan tuotteen ja lähettämään sen takaisin meille niin pian kuin mahdollista. Tuote on lähetettävä takaisin, jotta pystymme hyväksymään reklamaation. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakasta palauttamattomista tuotteista. Huomioi, että reklamoitavien tuotteiden tulee olla puhtaaksi pestyjä. Näin teet reklamaation:

    1. Reklamoidaksesi yhden tai useamman tuotteen, rekisteröi reklamaatio omilla sivuillasi kohdassa ”Minun tilaukseni”.
    2. Valitse oikea tilaus ja klikkaa eteenpäin kohdasta ”Luo palautus/reklamaatio”.
    3. Rekisteröi tuote tai tuotteet, jotka haluat reklamoida.
    4. Valitse syy ja täytä pakolliset kentät.
    5. Saat vahvistuksen, kun reklamaatiosi on rekisteröity.
    6. Kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet reklamaatiosi, lähetämme sinulle mahdollisimman pian korvaavan tuotteen.
    7. Mikäli sinulle on toimitettu virheellinen tuote, sinulle luodaan linkki palautusosoitekorttiin. Palautusosoitekortti löytyy tallennettuna asiakastilistäsi kohdasta -> ”Minun palautukseni”. Klikkaa sitten Näytä saadaksesi linkin tulostusnäkymään. 
    8. Mikäli et ole rekisteröinyt Fitnesstukku-asiakastiliä, voit tehdä reklamaation kohdasta ”Tilaukset & palautukset”. Syötä tilausnumerosi ja postinumero rekisteröidäksesi reklamaation.