×

Tervetuloa Fitnesstukkuun!

0 0 €
  • Ilmainen toimitusYli 49€
  • Ilmaiset
    palautukset
  • Hintatakuu
  • Bonustuotteita

Sections

×

    Pudota painoa

    Valitsemalla oikeat elintarvikkeet ja lisäravinteet voidaan minimoida negatiiviset sivuvaikutukset ja tehdä painonpudotuksesta jopa miellyttävä kokemus.

    Laihduttaminen, painonpudotus, dieetti - rakkaalla lapsella on monta nimeä.

    Mitä painonpudotukseen tulee, ei ole oikeastaan mitään salaisuuksia, menestyskeinoja tai ihmetuotteita, joihin voit luottaa. Puhtaan teoreettisesti kyseessä on yksinkertainen ja todistettu matematiikka, eli kuluta kaloreita enemmän kuin syöt niitä. Tämä yhtälö voidaan ratkaista kahdella eri tavalla: 1. syömällä vähemmän tai 2. liikkumalla enemmän. Parhaan vaikutuksen saavutat yhdistämällä nämä kaksi tekijää.

    Käytännössä asiat eivät kuitenkaan ole aivan yhtä yksinkertaisia

    Jos sinulla on kalorivajaus, se tarkoittaa sitä, että käytössäsi on vähemmän energiaa samalla kun sinun täytyy taistella nälkää ja makeanhimoa vastaan. Tässä tulee mukaan kuvaan tasapainoisen ruokavalion tärkeys. Valitsemalla oikeat elintarvikkeet ja lisäravinteet voidaan minimoida negatiiviset sivuvaikutukset ja tehdä painonpudotuksesta miellyttävä kokemus.

    Treenaa pudottaaksesi painoa

    Periaatteessa kaikki treenaaminen edistää painonpudottamista, mutta mikäli haluat optimoida treeniesi tulokset, kannattaa panostaa tiettyihin treenimuotoihin. Lue lisää faktaruudusta alapuolelta.

    Lisäravinteet painonpudotukseen

    Hyvä rasvanpolttaja on sekä piristävä että ruokahalua vähentävä, jotta voisit treenata tehokkaasti ilman, että sinun tarvitsee kärsiä henkisesti rasittavasta näläntunteesta kun kropassa on energiavajaus.

    Muita merkityksellisiä komponentteja onnistuneeseen painonpudotukseen ovat proteiinit ja aminohapot. Dieetin aikana on erityisen tärkeää, että saat tarpeellisen määrän näitä ravintoaineita, sillä ne ehkäisevät lihasten rappeutumista ja niiden ansiosta pudotettu paino on pääasiassa rasvaa.

    Pyri siihen, että päivittäinen proteiininsaantisi vastaa 2 g kehokiloa kohti. Vähintään puolet tästä tulisi tulla ”tavallisesta ruoasta”, kun taas loput voidaan saada esimerkiksi proteiinijuomista tai proteiinipatukoista.

    Laske energiankulutuksesi

    Mikäli sinua kiinnostaa tietää tarkalleen, kuinka suuri kalorinkulutuksesi on, voit käyttää Harris Benedict-kaavaa. Se on vanha mutta luotettava laskumenetelmä, joka perustuu parametreihin pituus, paino, sukupuoli, ikä ja aktiviteettitaso.

    Suodata

    Tavaramerkki
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Sukupuoli
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Käyttötarkoitus
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Ruokavalio
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Muoto
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Koko
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Käyttöhetki
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -

    27 tuotetta

    per sivu

    27 tuotetta