×

Tervetuloa Fitnesstukkuun!

0 0 €
  • Ilmainen toimitusYli 49€
  • Ilmaiset
    palautukset
  • Hintatakuu
  • Bonustuotteita

Sections

×

    Rakenna lihaksia

    Lihasmassan rakentaminen on lähes jokaisen omistautuneen treenaajan tavoite. Se, kuinka paljon, riippuu tietysti yksilökohtaisista tavoitteista. Suurempikin lihasmassa on saavutettavissa - oikeanlaisella treenillä, ruoalla ja lisäravinteilla.

    Kovat ja erottuvat lihakset. Näkyvät vatsalihakset. Kivenkovat hauikset. Vahva fysiikka tuottaa kiistattomasti hyvinvointia. Sen lisäksi kova treenaus antaa sen tyydyttävän tuloksen, että kehosi muotoutuu mieleiseesi suuntaan.

    Laadukkaan massan rakentaminen ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista. Se vaatii järkevän treeniohjelman, huolellisen ravintosuunnittelun sekä projektia tukevat lisäravinteet.

    Syö, jotta saat lihasmassaa

    Se, että suuri osa menestyksestäsi perustuu ravinnonsaantiisi, ei ole mikään salaisuus. On tärkeää löytää tasapaino, joka stimuloi lihasten kasvua ja ehkäisee lihasten rappeutumista ilman, että rasvamassa lisääntyy liikaa tai lihasmassa vähenee.

    Proteiini on kaiken a ja o lihasmassan rakentamisessa. Proteiini on lihasten rakennusaine, ja jotta lihakset voisivat kasvaa suuremmiksi, tulee niiden saada runsaasti rakennusainetta. Tärkeää on myös saada riittävästi energiaa, jotta proteiinia voidaan käyttää lihasmassan rakentamisessa. Jos energiansaanti jää liian matalaksi, käyttää kroppa proteiinia niihin prosesseihin, jotka se kokee lihaskasvua tärkeämmiksi. Toisin sanoen, proteiini palaa kropassa lihaskasvun sijaan.

    Kun proteiininsaanti on turvattu, tulee sinun jakaa hiilihydraattien ja rasvojen saanti siten, että voit maksimoida suorituskykysi, voida hyvin ja saada kaikki tärkeät ravinteet. Kolmen tai enintään viiden tunnin välein syöminen on suositeltavaa niin lihaskasvun kuin terveyden kannalta.

    Lisäravinteet lihasmassan kasvuun

    Proteiinilisä on tehokas, edullinen ja yksinkertainen keino saada oikea määrä proteiinia oikeaan aikaan. Voit nauttia proteiinilisän mielesi mukaan joko jauheena tai patukoina. Ne kulkevat helposti mukana myös salille ja näin voit täyttää tyhjentyneet lihassolusi heti treenien jälkeen.

    BCAA (Haaraketjuiset aminohapot) ja EAA (Välttämättömät aminohapot) stimuloivat proteiinisynteesiä ja ehkäisevät lihasten rappeutumista. Kreatiini sekä hitaasti että nopeasti vaikuttavassa muodossa parantaa niin suorituskykyä kuin palautumista.

    Jos haluat vielä lisävauhtia tavoitteidesi saavuttamiseksi, löytyy myös kehon omaa hormonituotantoa stimuloivia lihaskasvutuotteita ja yksittäisiä aminohappoja, jotka stimuloivat lihaskasvua erityisen voimakkaasti.

    Treenaa, jotta lihaksesi kasvavat

    Se, että lihasmassan kasvu vaatii raskasta treeniä, ei varmasti ole uusi asia kenellekään. Miltä itse treenin tulisi sitten näyttää, jakaa mielipiteitä.

    Tärkeintä on, että löydät tavan treenata, jota pystyt ylläpitämään. Treeniohjelmien välillä hyppiminen viikosta toiseen ei tuota toivottua tulosta. Treeniohjelman tulee olla raskas ja kuormaa tulee pyrkiä lisäämään säännöllisesti. Lisäksi toistojen ja sarjojen määrää on hyvä pyrkiä vaihtelemaan eri jaksojen välillä.

    Viisi mahtavaa treeniliikettä käsille

    • Ojentajapunnerrus taljassa: Lämmittää kyynärpäät ja ojentajat kovaa treeniä varten.
    • Yhden käden ranskalainen punnerrus: Erittäin tehokas liike, joka aktivoi ojentajan pitkää päätä.
    • Ranskalainen punnerrus taljassa: Hyvä liike treenien päätteeksi. Aktivoi kaikki kolme ojentajan päätä.
    • Preacher curls koneella: Täydellinen liike hauistreenien alkuun. Aloita kevyesti ja lisää sitten kuormaa.
    • Hauikset scott-tangolla: Raskas liike, jossa hauikset saavat työskennellä kovaa. Tee siinä vaiheessa kun hauikset ovat lämmenneet ja täynnä verta.

    Suodata

    Tavaramerkki
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Asiakastyyppi
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Käyttötarkoitus
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Ruokavalio
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Muoto
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Koko
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -
    Käyttöhetki
    Näytä lisää + Näytä vähemmän -

    22 tuotetta

    per sivu

    22 tuotetta