×

Tervetuloa Fitnesstukkuun!

0 0,00 €
  • Ilmainen toimitusYli 49€
  • Ilmaiset
    palautukset
  • Hintatakuu
  • Bonustuotteita

Sections

×

    Postin lakosta huolimatta kaikki pakettimme toimitetaan normaalisti. (Max 1-2 päivän viive on mahdollinen) 

    Top seller -35%

    5 x Star Gear Mini Bands

    Tämä setti sisältää kaikki Star Gear Mini Fitness Band -koot. Star Nutrition Gearin Mini Band -kuminauhat vievät treenisi seuraavalle tasolle, oletpa sitten kotona treenaava aloittelija tai kuntosalilla asuva ammattilainen!

    Lue lisää

    Price as configured: 17,90 €

    27,50 €

    Saat ilmoituksen, kun tuote on jälleen varastossa.

    Seuraa

    • Ilmainen toimitusYli 49€
    • Ilmaiset
      palautukset

    Art nr.: SETSTARMINI

    Tämä setti sisältää kaikki Star Gear Mini Fitness Band -koot. Star Nutrition Gearin Mini Band -kuminauhat vievät treenisi seuraavalle tasolle, oletpa sitten kotona treenaava aloittelija tai kuntosalilla asuva ammattilainen!

    Lue lisää tuotteista

    • Star Gear Mini Band

      Star Gear Mini Band

      Star Nutrition Gearin Mini Band -kuminauhat vievät treenisi seuraavalle tasolle, oletpa sitten kotona treenaava aloittelija tai kuntosalilla asuva ammattilainen!

      • Monipuolista harjoittelua kompaktissa muodossa
      • Progressiivinen vastus
      • Lisää vaikeasti tavoitettavien lihasryhmien aktiivisuutta
      • 100 % latex

      Monipuoliset Mini Band -kuminauhat ovat vallanneet treenimarkkinat myrskyn lailla. Ne ovat malliltaan yksinkertaiset mutta samalla nerokkaat, ja niiden käyttömahdollisuudet ovat lähes rajattomat! Nauhojen avulla, jotka on helppo ottaa mukaan pienimpäänkin treenikassiin, voit toteuttaa kaikkea raskaista voimaharjoituksista ja tiettyjen lihasten aktivoinnista lämmittelyyn ja kuntoutukseen.

      Progressiivinen vastus

      Kuminauhassa on ns. progressiivinen vastus – mikä tarkoittaa sitä, että mitä enemmän niitä venytetään, sitä suuremmaksi kuormitus kasvaa. Juuri tämä ominaisuus tekee nauhoista niin käteviä. Tavallisista painoista tai laitteista poiketen, joissa kuormitus pysyy samana koko liikkeen ajan, kuminauhatreeni tarjoaa dynaamisen vastuksen, jossa liike on kevyempi alussa (jolloin kuntoilija on heikoimmillaan) ja raskaampi lopussa (jolloin kuntoilija on vahvimmillaan).

      Viisi eri tasoa

      Jotta kuormitus saadaan mukautettua juuri sinun voimillesi sopivaksi eri harjoituksissa, nauhoihin on valittavissa viisi eri vastustasoa. Kaikkien nauhojen pituus/ympärysmitta on sama (600 mm), samoin kuin leveys (50 mm), mutta niiden paksuus vaihtelee.

      Väri Paksuus Vastus Jaottelu
      Keltainen 0,4 mm 2,27 kg Kevyt
      Vihreä 0,6 mm 2,27 - 4,54 kg Kevyt/Keskitasoa
      Sininen 0,8 mm 4,54 kg Keskitasoa
      Punainen 1,0 mm 4,54 - 6,8 kg Keskitasoa/Kova
      Musta 1,2 mm 6,8 kg Kova

      Esimerkkejä harjoituksista

      Kyykky, johon sisältyy pakaralihasten aktivointi

      Kun asetat kuminauhan jalkojen ympärille kyykkyliikkeessä, joudut aktiivisesti jännittämään polvia ja pitämään ne erillään. Näin saat paremmin yhteyden pakaralihaksiin harjoituksen aikana.

      Hauiskääntö

      Tämän harjoituksen voit tehdä joko istuen tai seisten. Aseta jalka nauhan silmukan toiseen päähän ja tartu toiseen päähän kädellä. Koukista käsivartta supistamalla hauislihasta.

      Aasinpotku

      Aseta kuminauha molempien jalkojen ympärille hieman polvien yläpuolelle. Seiso kyynärpäiden ja polvien varassa ja nosta yksi jalka kerrallaan ilmaan. Tuntuu hyvin reisien takaosissa.

      Pyöräily

      Päivitä istumaannousutreenisi! Makaa selälläsi ja aseta nauha jalkojen ympärille. Pidä sitten jalkoja lattian yläpuolella ja liikuta niitä vuorotellen edestakaisin kuin polkisit polkupyörän polkimilla.

      Glute kickback

      Yksinkertainen mutta tehokas pakaroita kehittävä harjoitus, jonka voit tehdä missä tahansa. Aseta seisoma-asennossa nauha nilkkojen ympärille ja nosta/työnnä yhtä jalkaa kerrallaan niin pitkälle taakse kuin jaksat.

      Soutu yhdellä kädellä

      Rankka harjoitus selälle ja hartioiden takaosalle Aseta jalka nauhan silmukan toiseen päähän ja tartu toiseen päähän kädellä. Vedä sitten käsivartta kohti kehoa soutua muistuttavalla liikkeellä

    Huomioi, että me emme vastaa arvostelujen sisällöstä. Arvosteluissa kerrotut tulokset ja vaikutukset ovat yksilökohtaisia eikä niitä voida yleistää.