×

Tervetuloa Fitnesstukkuun!

0 0,00 €
  • Ilmainen toimitusYli 49€
  • Ilmaiset
    palautukset
  • Hintatakuu
  • Bonustuotteita

Sections

×

    Peruutus-, palautus- ja valitusoikeus

    Fitnesstukusta tehdyillä tuotetilauksilla on aina 14 päivän palautusoikeus. Asiakas voi peruuttaa tilauksensa ottamalla Fitnesstukkuun yhteyttä, mikäli tilaus on jo toimitettu voi asiakas palauttaa tuotteen/tuotteet. Lisätietoa palautusoikeudesta löytyy kohdasta Yleiset ehdot. Mikäli olet ostanut The Box -tuotteen, sovelletaan palautusoikeutta ainoastaan avaamattomaan pakettiin.

    Palautus tai vaihto

    Rekisteröi palautus tai vaihto omien sivujesi kautta tai ota yhteyttä Fitnesstukun asiakaspalveluun, niin autamme sinua.

    Huomioi, että tehdessäsi vaihdon, tilaat itse tuotteen, jonka haluat edellisen tilalle. Emme käsittele automaattisia vaihtoja. Uusi tilaus tehdään ajankohtaisella hinnalla, jos olet tilannut alkuperäisen tuotteen tarjoushintaan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    • Saat palautuksen rekisteröimisen jälkeen linkin palautusosoitetarran tulostukseen. Tulosta ja teippaa se paketin päälle, palautus on näin sinulle maksuton.
    • Mikäli sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
    • Maksunpalautus tehdään, kun palautettu tuote on vastaanotettu. Ilmoitathan asiakaspalvelullemme tilinumerosi, jos maksoit tilauksen verkkopankin kautta tai postiennakolla.
    • Mikäli et ole rekisteröinyt Fitnesstukku-asiakastiliä, voit tehdä palautuksen/vaihdon kohdasta ”Tilaukset & palautukset”. Syötä tilausnumerosi ja postinumerosi, niin pääset rekisteröimään palautuksen.

    Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

    • tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut;
    • tuotteet, jotka voivat nopeasti pilaantua tai vanhentua;
    • elektroniikka; in-ear –korvakuulokkeet ja muut korvakuulokkeet, joiden sinetti on rikottu;
    • intiimituotteet;
    • tuotteet, joilla on erilliset tilausehdot

    Hyvitykset

    Takaisinmaksuprosessi alkaa heti, kun olet vastaanottanut palautusvahvistuksen sähköpostiisi.

    Maksukortti

    3-5 arkipäivää. Hyvitys tehdään samalle kortille, jota käytettiin tilauksen maksamiseen.

    Verkkopankkimaksu

    5-10 arkipäivää. Hyvitys tehdään ilmoittamallesi pankkitilille.

    Postiennakko

    5-10 arkipäivää. Hyvitys tehdään ilmoittamallesi pankkitilille.

    Qliro-lasku

    Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, laskuusi tehdään hyvitys ja Qliro lähettää sinulle päivitetyn laskun. Qliro ottaa sinuun sähköpostitse yhteyttä mahdollista maksunpalautusta koskien.

    Alennukset ja lahjakortit

    Jos olet käyttänyt tilauksesi yhteydessä alennuskoodin, ei koodi aktivoidu uudelleen. Jos olet käyttänyt tilauksesi yhteydessä lahjakortin, päivittyy summa asiakastilillesi liikeluottona ja voit käyttää summan seuraavan tilauksesi yhteydessä.

    Reklamaatiot 

    Mikäli olet vastaanottanut virheellisiä tai vaurioituneita tuotteita, tulee ne reklamoida niin pian, kuin mahdollista. Reklamoitu tuote on normaalisti lähetettävä takaisin, elintarvikkeiden kohdalla myös kuvatodiste vauriosta voi riittää. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakasta palauttamattomista tuotteista. Huomioi, että reklamoitavien vaatteiden ja varusteiden tulee olla puhtaaksi pestyjä.

    Rekisteröi reklamaatio omien sivujesi kautta tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

    • Lähetämme sinulle korvaavan tuotteen automaattisesti niin pian, kuin mahdollista.
    • Saat reklamaation rekisteröimisen jälkeen linkin palautusosoitetarran tulostukseen. Tulosta ja teippaa palautustarra paketin päälle, palautus on näin sinulle maksuton. Jos et ole varma tuleeko tuote palauttaa, ota meihin yhteyttä.
    • Mikäli sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
    • Mikäli et ole rekisteröinyt Fitnesstukku-asiakastiliä, voit tehdä reklamaation kohdasta ”Tilaukset & palautukset”. Syötä tilausnumerosi ja postinumerosi, niin pääset rekisteröimään palautuksen.