×

Tervetuloa Fitnesstukkuun!

0 0,00 €
  • Ilmainen toimitusYli 49€
  • Ilmaiset
    palautukset
  • Hintatakuu
  • Bonustuotteita

Sections

×
    Maksimoi lihasmassa ja minimoi rasva

    Maksimoi lihasmassa ja minimoi rasva

    Miten onnistut maksimoimaan lihasmassan ja minimoimaan rasvan? Tässä muutama vinkki: 
     
    ►Vaakalukema ei ole ainoa mittari, jolla voit seurata kehittymistäsi massakaudella. Täydennä säännöllisiä punnituksia aina mittanauhalla, peilillä/valokuvalla ja/tai rasvamittauksilla.
     
    ►Hyvän bulkin perustana ovat laadukkaat raaka-aineet. Valitse täysrasvaista juustoa kevytjuuston sijaan, käytä jauhelihaa, jossa on rasvaa 20 % eikä 5 %, ja tee proteiinijuoma maitoon veden sijaan.
     
    ►Voit rauhassa nauttia hampurilaisen ja ranskikset silloin tällöin, siitä ei ole haittaa. Liian suuri määrä roskaruokaa tietysti pilaa niin bulkkauksen kuin diettauksenkin tulokset!
     
    ►Mikäli voima pysyy ennallaan painon noustessa, se on usein merkki siitä, ettei lihasmassaa kerry.
     
    ►Tarkkaile voiman kehittymistä, niin saat hyvän mittarin lihasmassan muutoksen arviointiin. Lisääntynyt lihasmassa ja lisääntynyt voima kulkevat yleensä käsi kädessä.
     
    ►Muista kunnon voimaharjoittelu bulkkauksen aikana!
     
    ►Satsaa hitaaseen painonnousuun, niin vältät liiallisen rasvamassan kertymisen.
     
    Lue myös artikkelimme "Projekti nimeltään lihaskasvu", joka on ytimekäs tietopaketti lihasmassan rakentamisesta.
     
    Artikkelistamme "3 askelta onnistuneeseen rasvanpolttoon" saat perustietoa rasvanpoltosta.
     

    Painonnousu per viikko

    1,0 kg viikossa on liian nopea painonnousutahti.
    0,5 kg viikossa on hyvä painonnousutahti.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Varmista lihaskasvu
    kolmella ravintolisällä

    Aiheeseen liittyvät artikkelit

    Kasvata lihaksia ja polta rasvaa samanaikaisesti