0
0
Maksimoi lihasmassa ja minimoi rasva

Miten onnistut maksimoimaan lihasmassan ja minimoimaan rasvan? Tässä muutama vinkki: 

 

►Vaakalukema ei ole ainoa mittari, jolla voit seurata kehittymistäsi massakaudella. Täydennä säännöllisiä punnituksia aina mittanauhalla, peilillä/valokuvalla ja/tai rasvamittauksilla.

 

►Hyvän bulkin perustana ovat laadukkaat raaka-aineet. Valitse täysrasvaista juustoa kevytjuuston sijaan, käytä jauhelihaa, jossa on rasvaa 20 % eikä 5 %, ja tee proteiinijuomamaitoon veden sijaan.

 

►Voit rauhassa nauttia hampurilaisen ja ranskikset silloin tällöin, siitä ei ole haittaa. Liian suuri määrä roskaruokaa tietysti pilaa niin bulkkauksen kuin diettauksenkin tulokset!

 

►Mikäli voima pysyy ennallaan painon noustessa, se on usein merkki siitä, ettei lihasmassaa kerry.

 

►Tarkkaile voiman kehittymistä, niin saat hyvän mittarin lihasmassan muutoksen arviointiin. Lisääntynyt lihasmassa ja lisääntynyt voima kulkevat yleensä käsi kädessä.

 

►Muista kunnon voimaharjoittelu bulkkauksen aikana!

 

►Satsaa hitaaseen painonnousuun, niin vältät liiallisen rasvamassan kertymisen.

 

74.90 €
Myyntimenestys
20%
103.92 €
129.90 €
26.00 €
Osta Osta