Produktguide: Kosttillskott att inta under träning

Jotta jaksat painaa treenin läpi kunnolla, tarvitset sopivassa suhteessa unta, palautumista ja ravintoa. Ravinnosta yksi tärkeimpiä energian antajia on hiilihydraatti. Tämän lisäksi on myös muitakin ravinteita joista on treeniisi iso apu.

Lisäravinteiden käyttö on treenin aikana auttaa sinua pidempikestoiseen suoritukseen ilman että ylikuormitat kroppaasi.

Jopa painon pudotuksessa ravinto ja lisäravinteet ovat tärkeitä. On hyvin tärkeää että syöt riittävästi, jottet menetä lihasmassaa.

1. BCAA (aminohapot)

BCAA (lyhenne kolmelle haaroittuneelle aminohapolle) on hyvä ottaa shakeriin minkä tahansa treenin aikana. Miksi? Se vähentää sekä lihasväsymystä että auttaa jaksamaan treenin aikana.

Top3 BCAA:t

+ 3 vaihtoehtoa
19.90 €
Osta Osta
Myyntimenestys
+ 3 vaihtoehtoa
Myyntimenestys
+ 3 vaihtoehtoa
Star Nutrition
22.90 €
Osta Osta
Myyntimenestys
+ 5 vaihtoehtoa
Myyntimenestys
+ 5 vaihtoehtoa
Chained Nutrition
23.90 €
Osta Osta

2. Nopeat hiilihydraatit

Hiilihydraatit käytetään lihaksessa glykogeeninä suorituksen aikana. Ne toimivat energianlähteenä kaikissa yli 10 sekunnin suorituksissa. Hiilihydraateilla on siten paljon hyötyjä kestävyyden kannalta. Mikäli saat niitä riittävästi, jaksat enemmän.

Top-3 hiilihydraattituotteet

Myyntimenestys
14.90 €

3. Nesteyttäjät

Nesteyttäjä on lisäravinne, joka liukenee veteen luoden isotonisen rakenteen ja optimaalisen koostumuksen elektorylyyteista ja mineraaleista, joka varastoi nestettä kehoon. Nesteyttäjiä käytetään fyysisen suorituksen aikana takaamaan riittävän kehon nestetasapainon.

Top-3 nesteyttäjät

4.90 €