Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!
7 tavallisinta asiaa, jotka voit hoitaa suoraan 👇
1. Haluatko muuttaa tai peruuttaa tilauksesi?
Sinun ei ole mahdollista tehdä tilaukseen itse muutoksia.
Meillä on rajalliset mahdollisuudet muuttaa tai peruuttaa tilauksesi, mutta ota meihin yhteyttä chatin kautta tai sähköpostitse mahdollisimman pian, näin meillä on meillä on paras mahdollisuus ehtiä auttaa sinua, ennen kuin tilauksesi on lukittu käsittelyyn. Jos meidän ei ole mahdollista peruuttaa tilaustasi, tarjoamme aina maksuttomat palautukset, kunhan ilmoitat meille tilanteesta!
2. Etkö ole saanut tilausvahvistusta?
Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit kassalla. Jos et ole saanut sitä, tarkista ensin, onko viesti päätynyt roskapostiin tai vastaavaan kansioon. Jos et löydä viestiä mistään, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa, onko tilaus rekisteröitynyt järjestelmäämme.
Yleinen syy puuttuvaan tilausvahvistukseen on väärin kirjoitettu sähköpostiosoite. Tätä ei valitettavasti voida korjata jälkikäteen, mutta saat tekstiviesti-ilmoituksen, kun toimituksesi on matkalla
3. Kadutko ostostasi tai haluat vaihtaa tuotetta?
Rekisteröi palautus tai lue lisää siitä, miten käsittelemme vaihtoja täällä
4. Onko sinulla kysyttävää maksunpalautuksestasi?
Jos olet tehnyt palautuksen tai muusta syystä odotat maksunpalautusta, näkyy palautus tililläsi noin 3-5 arkipäivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Saat aina vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on hyväksytty. Maksunpalautuksen hoitaa maksukumppanimme Klarna, samalla maksutavalla, jota käytit tilauksesi yhteydessä.
5. Kuljetusyhtiö ilmoittaa, ettei se ole vastaanottanut lähetystä
Normaalisti saat paketin 3–5 arkipäivän kuluessa valitsemastasi toimitustavasta riippuen. Huomioithan, että kun tilaus on pakattu varastolla, lähetämme ensin sähköisen ennakkoilmoituksen kyseiselle kuljetusyhtiölle. Vasta kun paketti saapuu kuljetusyhtiön terminaaliin, se saa lisää seurantatietoja, ja tämä voi kestää 1–2 vuorokautta.
6. Vastaanotitko jotain vaurioitunutta tai väärää toimituksessasi?
Dokumentoi vaurio, säästä tuote ja reklamoi tilauksesi täällä. Käsittelemme reklamaatiosi 2 arkipäivän sisällä.
7. Onko sinulla kysyttävää maksustasi?
Esimerkiksi: Maksutiedot, muuta laskun eräpäivää, pysäytä laskutus palautuksen vuoksi.
Tämän kaiken voit tehdä suoraan Klarnan sovelluksessa, lataa iphonelle tai androidille
Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Selvisikö tilanne?
Jos ei, skrollaa ylös ja ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua! 💪